1. Miten toimituksenne toimivat ?

Toimitamme elintarvikkeet ja laitteet klo 13-19 välillä. 'Tilausta ja toimitusta koskevat huomautukset' -kohtaan voitte kirjoittaa toiveenne toimitusajasta ja jättöpaikasta, mikäli ette ole kotona. Jättäkää aina matkapuhelinnumero, josta teidät saa kiinni. Noudamme pesemättömät laitteet tästä samasta paikasta seuraavana aamuna. Voitte jättää laitteen ulos säilytysrasiassaan vaikka jo edellisenä iltana sen jäähdyttyä. Tällä hetkellä toimitamme sekä Levin että Ylläksen hiihtokeskuksien alueelle. Kysy toimitusta myös muualle: info@tablegrill.fi / 0400560369

2. Mikä on lyhin toimitusaika?

Toimitusaika riippuu tilauksen koosta, mutta ennen klo 18:00 tilatut tuotteet toimitamme seuraavana päivänä. Mikäli haluat toimituksen samalle päivälle, soita meille 0400 560 369 ja yritämme järjestää asian. Valmistelemme toimitukset täysin vain ja ainoastaan tilauksesta varmistaaksemme tuotteiden tuoreuden ja tyytyväisyytesi, joten tarvitsemme siihen hiukan aikaa.

3. Kuinka osaan valmistaa ruoan itse?

Laitteemme ovat erittäin laadukkaita ja helppokäyttöisiä. Lisäksi elintarvikkeet ovat valittu ja valmisteltu juurikin helppoa ja onnistunutta valmistamista silmälläpitäen. Mukana seuraa myös 'Chef's tips' ohjeet, joilla onnistut varmasti !

4. Montako grilliä tai laitetta tarvitsemme ?

Tyypillisesti 4-5h / laite. Toimitamme aina riittävän määrän laitteita toimituksen yhteydessä.

5. Voinko käyttää laitteita ulkona ?

Lähtökohtaisesti laitteemme ovat tarkoitettu sisäkäyttöön.

6.Miten laitteenne toimivat ?

Laitteemme toimivat normaalilla verkkovirralla. Toimituksiimme sisältyy jatkojohto tai -johdot helpottamaan laitteen sijoittelua keskeisesti ruokapöytään.